Perjantaina kun olin menossa Rasmuksen huoneeseen pelästyin, kun siellä oli joku nainen ison härvelin kanssa. Olin aivan varma, että jotain kamalaa on sattunut ! No, pian selvisi, että se oli EEG-laite. Ja EEG otettiin sen takia, koska Rasmus siirrettäisiin pian Hyvinkäälle ! Olin aivan innoissani ! Mutta yllätyin suuresti, kun pian hoitaja tuli kertomaan, että ambulanssi on tilattu klo 16:ksi. Minä kun olin luullut siirron tapahtuvan lähipäivinä, enkä odottanut sen tapahtuvan samana päivänä !!! No, eihän se tietenkään haitannut ! :)

Ambulanssilla mentiinkin pillit päällä, olisi isoveli kateellinen jos tietäisi. Mitään hätäähän ei siis ollut, mutta taisi kuskeilla olla kiire kahvitauolle. ;)

Hyvinkäällä Rasmus laitettiin ihan tavalliseen sänkyyn !!! Ja hän sai huonekavereiksi yhden tytön ja pojan. Olin vielä hänen kanssaan jonkun aikaa, kunnes lähdin hyvillä mielin kotiin.